Top

Retourneren

Het kan natuurlijk gebeuren dat je een verkeerd artikel hebt besteld. Of misschien ben je niet tevreden over het geleverde product? Bij Voorjecamera.nl is dit geen probleem.

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na je annulering heb je nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar ons zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je je retour aanmelden middels het heroepingsformulier. Wij zullen, na ontvangst van je retour, vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 5 werkdagen terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Vanzelfsprekend mogen de artikelen niet beschadigd zijn en dient zowel de verpakking als het product in nieuwstaat te zijn. Als je retour gestuurde artikelen niet aan deze voorwaarden voldoen kunnen wij helaas het aankoopbedrag niet vergoeden. In onze algemene voorwaarden lees je de exacte criteria voor het retourneren.


Wij willen je vriendelijk verzoeken altijd een kopie van je factuur mee te sturen. Word deze niet meegezonden weten wij niet van wie het pakket afkomstig is en hoe af te handelen. Zodra wij het pakket hebben ontvangen controleren wij deze o.a. op de volgende punten:

  • Artikelen mogen niet fysiek beschadigd zijn of gebruikssporen bevatten
  • Verpakkingen mogen niet beschadigd zijn
  • Artikelen dienen via Voorjecamera.nl te zijn aangeschaft
  • Wij zullen altijd het bedrag terugstorten op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald.

Stappenplan retourneren


Stappenplan retourneren

  1. Vul het heroepingsformulier in en vraag een verzendlabel aan vanuit de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen. Wanneer je deze link niet meer hebt kun je via ons een nieuw label aanvragen.
  2. Verpak het artikel dat je wilt retourneren en een kopie van je factuur in een degelijke verpakking en plak het retourlabel duidelijk zichtbaar is op de verpakking. Zorg ervoor dat er geen andere barcodes op de doos zitten.
  3. Lever het pakket in bij het dichtstbijzijnde PostNL kantoor bij je in de buurt en bewaar het verzendbewijs goed.
  4. Zodra wij je retour hebben ontvangen en aan de gestelde eisen voldoet maken wij het aankoopbedrag middels dezelfde betaalwijze naar je over als waar de order mee betaald is. 

Vanzelfsprekend kun je ook zelf een vervoerder kiezen om je pakket te retourneren. Onze retourservice is puur on het retourneren nog makkelijker en overzichtelijker voor je te maken. Je bent als verzender in alle gevallen zelf verantwoordelijk voor je retourzending totdat deze bij ons is afgeleverd.